Kızlar bebeğim anne sütü alıyor ve hiçbir problem yok deli gibi sürekli uzunca emmek ister. Gece uykuları iyi yani 1-2 gibi uyur sabah 7 buçukta kalkar gündüz uykuları da iyi ama akşam 5 ten ta ki uyuyacağı gece vaktine kadar ne uyur ne durur sürekli ağlar kucakta olmak ister ama oturunca da ağlıyor ayakta durup gezmem lazım sizce kolik olma durumu var mı bu aralar aşırı gaz sancıları da çekiyoruz ?