Ege034 Çevremdeki arkadaşlarım hep Sleepy kullanıyordu memnundu fakat bizde aşırı derecede çişini sızdırma yapıyor. Bebeğim 10 günlük her çişini yaptığında üstünü değiştirmekten helak olduk. Önerdiğiniz bebek bezi var mı sızdırma yapmayan ?
Gta-35 Ege034 aynen bende sleepy natural molfix goon kullandim hep sızdırdı a101den aldim markasini unuttum şimdi gayet kalin kaliteli bir bezdi cok nadir sizdirmasi oldu. Stoklarim bitince ona gecis yapacagim
hunilimomy Ege034 baby turco kullanıyorum 4 aylik cok nadir sizdirma oldu o da kakasiyla cok cis yaptığında
Kubraa00 Ege034 4 aylık molfix ve sleepy denedik sızdırdı 2 aydır prima kullanıyoruz ne gece ne gündüz hiç sızdırma sorunu yaşamadık
pogacayanakk Ben gündüz sleepy bio natural cırtlı gece de sleepy ecologıc külot bez kullanıyorum sızdırma konusunda kesinlikle külot bez çok iyi bir deneyin derim
hurremsultann Ege034 erkek bebekte bezde sızdırma oluyorsa 1 beden büyük bez tek çözüm bende tüm markaları denedim ama kâr etmedi 1 beden büyük aldım rahatım artık 😃
Bebegimm1 Ege034 prima derim bıraz pahallı ama en azından sık sık bez değişimi yapmıyorsunz migrosun bezide iyi
busudiyin96 Bizde baby turco kullanıyoruz çok sızdırmıyor nadiren , ama sleepy kullananlarda genelde aynı şikayet var
Ege034 Molfix aldık inş sızdırma olmaz olursa primayı deneyeceğiz, çok sinir bozucu bebişin sürekli üstü ıpıslak oluyor çişten ☹️
Selcan Ege034 kızımda prima kullanıyordum sızdırma olayını 1 kere yaşadım sadece oğlumda molfix kullanıyorum çok iyiydi ama son 3 4 gündür sabahları üstüne çıkıyor ve haliyle uyanıyor bu durum çok kötü gerçekten. Ya bir numara büyüğünü yada geceleri için başka Bez almayı düşünüyorum.
Ebruuliii Birçok marka denedim ama molfix ve goon dan memnun kaldım ama erkek çocuklarında genellikle oluyor o yüzden gece 1 kez değiştiriyorum
Karpuzlufistiksarma Ege034 ben e bebeğin külot bezini kullanıyorum çok memnunum. Sızdırma vs olmadı hiç. . Ama bugun baby turco aldık onada güzel diyorlar