3 ay 11 günlük bir oğluşum var. Baştan beri gaz sancılarımızdan ötürü zaten ağlamaları çoktu. Gaz sancılarımız şu sıra daha iyi çok şükür. Ama bu aralar ağlayarak uykuya geçişlerimiz zirvede. Uyumaya geçip salladığımda önce temiz bir ağlar. Geçer mi bu günler 😥