Kızlar ilk bebeginde ne bir öksürük ve bir hırıltı hiçbirsey yaşamadık şükür ama ikinci bebeğime 3bucuk aylikken öksürüğü hırıltısi olmamasına rağmen zature denildi hastaneden çıktıktan sonra hırıltısi başladı 1 ay oldu hala devam ediyor ama bu hırıltılı solunum mu başka birşey mi anlayamadim. Günde 3 kere burun yıkama yapıyorum, sanki boğazında genzinde birşey var oksurse çıkacak gibi arada solunumu bunami hırıltılı solunum deniyor acaba