Kuzeyufuk geçen hafta boğaz ağrısı ve öksürükle başladı gribim. Öğretmenim ve aabah kalktığımda resmen sesim ciyak ciyak çıkıyodu ve tamamen gitti. Konuşmaya çalıştıkça iyice gidiyor. Hiçbi şey iyi gelmedi. 4.günün sonunda açıldı sesim. Hala geçmeyen boğaz ağrısı şişkinliği var ve bugün de kulağıma vurdu. Burdan ilaç ismi vermek yasak. Zaten fayda da etmedi. Bu sene çok kötü salgın var ve direk boğazdan vuruyor