Asligcl45 benim bebeğim de 5 aylık dönemiyor ve uğraşmıyor da.Yani bu tür gelişimlerin ebeveyn ile de alakalı olduğunu düşünürdüm ama eğzersiz fln da yapıyorum,ayaklarını bile yukarı kaldırmak istemiyor 🙃 Dün muayenede doktorumuz bazı bebekler sevmez,dönmeden emeklemeden yürümeye başlar dedi.Kilosu da fazla 10 kilo ama ablası da aynı kiloda ilerlemişti.3 aylık olmadan döndü 10 aylıkken de yürüdü.Biz de 4 gözle bekliyoruz dönmesini.