Nhlefeece iyi satışlar üstte kalsın👆 sarının aynısını bende aldım güzel mont ama seneye anca giydiririm biraz büyük almışım abartmışım🤪😅 bordo siyah montumuz var artık önü kapanmıyor oğluşum büyümüş🥺🥰 bugun yeşil bi mont aldım oğluşuma eğer bunu önce görseydim maviye talip olabilirdim.