mumofblg Gribal enfeksiyonu olduğunu ciğerlerinde sıkıntı olmadığını söyledi doktor. Burun temizliği yapılacak sadece. Calpol vermeyin dedi. Bu şekilde ilaç kullanmadan ilerlerse ne olacak? İlaç kullanan var mı?
nesli23 mumofblg benim de bebeğim 2 ay 5 günlük grip geçiriyoruz ateş 38 ve üstü olunca calpol ver dedi doktor.sesi filan gitti öksürük başladı doktor ciğerleri dinledi temiz dedi yoksa yatıracaktı hastaneye.burnu sürekli tıkanıyor serum fizyolojikle açıyoruz meme reddi yapıyor Allah şifa versin
mumofblg nesli23 geçmiş olsun size de Allah şifalar versin. Bizim ateşimiz yok o yüzden kararsız kaldım ilaç konusunda