bakkalemzigi sezeryan sonrası kabızlığı şüphesiz benden daha beter yaşayan olmuş mudur? Çok merak ediyorum. Doğum yaptım ve hastanede 3 gün kaldım. İlaçlarla gaz çıktı ama tuvalete çıkamadım. Meğer tuvalete çıkmadan taburcu etmemeleri gerekiyormuş fakat benim doktorum taburcu etti. Lavman yapılması gerekiyormuş. Ben hastanede günlerce tuvalete çıkamadığım İçin zaten sancı çektim. Eve geldim birde üstüne evde çektim onca acıyı. Dikişlerim ağrıyordu ve aşırı canım yanıyordu. Yürüyemiyordum o derece noktalara geldim. Taburcu olalı 3.gün evde. Akşamında deli gibi sancım var. Patlıcam artık ama o kadar sancım var ve dikişlerim o kadar acıyor ki yapamıyorum. Acillik oldum. Lavman yaptılar. Kolay yaptım şükür. O doktora o gece ne kadar dua ettim Allah bilir. Velhasıl kelam bacım bol bol kayısı suyu iç. Aç karnına iç, gün içinde tok iç, sabah kalk iç, gece yatınca iç ama bol bol kayısı suyu. Tek geçerim valla. Efsane bişey. İçer içmez aşırı rahatlıyorsun. Çok zor günlerdi çok. Umarım birdaha yaşamam o tabloyu🥺😩