Hanımlar merhaba. Bebeğim 3 aylık ve kolik dedi doktor. Uyku falan hiç yok. Metsil verdi ama sanırım fayda etmiyor , arkadaşımın bebeği aynı şekilde kolik o biogaia kullanıyorum iyi geliyor çıkarıyor gazını dedi. Aranızda kullanıpta memnun kalan var mı yardımcı olur musunuz