Canım benim kızımda 2ay 8günlük bugün verem aşısı oldu hemsiremiz ateş halsizlik halı yaparsa endişelenme dedi eve gidince bir kaşık calpol ver dedi aslında ateşi çıkmadan verme taraftarı değildim ama ateşi yok ama ben verdim çünkü huzursuz ateşi yok ama kolu agriyo saniyorum çünkü hep beni istyo kucak ve meme istyo :(