Sevgili anneler, 55 günlük bebeğim. Şuan sadece ya uyuyor ya ağlıyor . Uyanıklık süresinde asla durmuyor hep ağlıyor. Yalnızca emzirirken duruyor. Yarım saat önce 60 cc mama verdim acaba sütüm mü yetmiyor dedim yarım saat sonra yine emmek istedi yıktı ortalığı . Ben bu çocuğu normal ağlamadan uyanık hiç mi göremeyeceğim ? Sizler de yaşadınız mı bu durumu 🤦🏼♀️