Kayraaa59
Faizden kazanılan parayı fakirlere tasadduk etmek mümkün olduğu gibi, bir hayır kurumuna vermek de mümkündür. Sadaka olarak verilen bu paradan ne bir ecir beklenir, ne de sevap. Sadece para en uygun bir şekilde elden çıkarılmış olur. İslamiyet kıldan ince kılıçtan keskin denir sebebi de budur dümdüz bir mantık ile bakmamak gerekiyor sorduğunuz için açıklama gereği duydum. Daha fazla bu konuda yorum yapmayacagim. Ben haram olduğunu söyledim bunun bilincinde olarak.
Bana sen de kullanacaksın bukadar haram haram diye yirtinmanin sebebi ne diye yazanlar olmuş özelden onu da burada söyleyeyim
Eşim çok fazla benim gibi düşünmüyor ben kendisine anlattım ancak almakta kararlı bu hususta bende kendisine saygı duydum bankaya olan borcumuzu kapatalım en azından dedim bu şekilde kullanacağız gunahi da bizimdir. Ben kullanacağımiz için helal ya bu demiyorum.
Herkesin Allah ile kendi arasındaki mesele. Ben doğruyu söyledim ve yazdım kimsenin günahı beni alakadar etmez. Hayırlı günler 🌸