joyfulmom sizin maaşınız da faizle işletiliyor o zaman geldiği gibi maaşınızı da bağışlayın. Aynı şey promosyondan bir farkı yok ki. Promosyona haram diyecek beynin bunu da düşünüp yorumlaması gerekir bence. Ben faiz olduğunu da düşünmüyorum beynimce böyle yorumluyorum. Sende faiz ve haram olduğunu yorumluyorsun beynince. Bunlar derin mevzular. Sen dinen o şekilde düşünüp hareket etmeye devam et saygı duyarım. Fikrimi beyan ettim. Sorduğun için. Bende dediğim gibi hareket etmekte özgürüm elbette. Az önce de bi arkadaşa yorum yaptım, promosyonu alıp yardım için kullananlar var. Bence o tamamen yanlış. Niyet falan önemli değil, benim girmediğim günaha başkası girsin ben vicdanen rahat olayım yardım yapmış olayım demek bence. Sence de günah olan faizle yardım yapmakta günah değil midir o halde?