Allah aşkına akıl verin bana. Günde 2 uyku yapıyor akşam 9.30-10 gibi uykuya geçer ama asla hiçbir uykusuna geçmiyor sürekli ağlıyor ama saatlerce yani denemediğim şey kalmadı mamasını içmiyor yemek seçmezdi onu da yapmaya başladı ağzına bişey sıkamazsınız yani akşama kadar aç duruyor aç uyuyor zorla. Sürekli yürümek istiyor aslında salsa kendini gidecek ama elimi tutacakmış elimi vermeyince yerlere atıyo kendini destek aldığı falan da yok ya evin içinde 1 günde ortalama 3000 adım atıyoruz siz düşünün. İnanın anlattıgım kadar kolay değil hakkınızı helal edin ama gerçekten bitik durumdayım bu anlattıklarım sürekli bakın abartmıyorum dakika başı yaşanıyor hep tehlikeli şeylerle oynamak istiyor ilaç makas hoparlör ateşölçer sayamadığım daha bisürü şey. Bu yaşta bunlar normal mi ya sürekli ağlıyor sürekliiii