Merhaba. 2.5 aylık bebeğim ilk iki ayda 500′er gram aldı.Emiyordu+ mama yiyiyordu. Emzirme danışmanı ile görüşüp mamayı azalta azalta bıraktık.Simdi de kilo alımı az.Emzirme danışmanı sütümün yeterli olduğunu söylüyor. Mama yerken de çok almamış mamayla ilgili bir durum değil,senin sütünle alakalı da değil dedi
. Bugün idrar ve kaka tahlili verdik. İnşallah bir şey çıkmaz. Başka ne sebepten olabilir. Sizlerde bebegi böyle olan var mi. Bir de kakasi biraz mukuslu.Kilo alımı söyle :
07.11.2022—–3.520 (DOĞDU)
07.12.2022—– 4 KG.
22.12.2022—– 4.465 GR.
05.01.2023—– 4.520 GR.
16.01.2023 —– 4.570 GR
24.01.2023——4.635 GR
30 Aralık’ta mamayı bıraktık .