Perianasi 1 hafta kullandık sadece. Sonra Bitkisel olduğu için bestirol’e geçtik . Her gün kak yapan kızım şuan 2 günde 1 anc yapıyor. Sırf kabız olmasın diye bitkisele geçtik ondan bile kaka düzeni değişti
Kubrailkan Ocean kullandım ben değerleri düşük olunca nevvit markasına geçtik ikisi de çok öneriliyor ♥️
Deletedmom_33 Newbarrr ferrum verdi doktorumuz bana ozeldeki. Kabızlık yaparsa başka özel damla önerdi. Onu kullaniyorum 1 yaşına girecek
mellthemomyone Newbarrr benim doktorum da önermedi onu. En iyisi ocean dedi iki aydır kullanıyoruz. Cok şükür ne kabiz oldu ne ishal.