Kızlar 14 şubata plan yaptınızmı ?
Bi yerlere gidecekmisiniz yada başka bir şey
Biz bu sene bir bebişle daha giriyoruz yeni yıla 2 kızımızla gidicez ..
Sapancayı hic görmedim merak edıyorum oraya gtmek istiyorum bende nasıldır ordaki bungalow larda kalan varmı ? Guvenilir bir sayfa bulamadım acıkcası önerisi olan olurmu ?