Aycamelegimm Kızlar bebişim 29 günlük. Emzik tutmuyor emzik tutmasını istiyorum çünkü ABÖS riskini azaltıyormuş tavsiyesi olan var mı
alintugce34 Aycamelegimm emzıgı değiştirebilirsin phılıps aldım tutmadı e bebegın kendı eksıgını aldım ondan başka emmiyor
Elife05 Aycamelegimm ben phılıpsın hepsını beredeyse aldım emzıklerını tutmadı.chıcco,wee aldım tutmadı.esonra mıgrostan ucuz emzık aldım tuttu :) ama az az hurmaya ıncıre batıodum verıodum .yoksa tutmuyodu
tarcinnn Aycamelegimm 5 emzik denedim. Avent, bis, wee damaklı, wee cool ve en son nuk emziği tuttu . Ortodontik ayrıca tavsiye ederim.
Aycamelegimm Benim kızım emziği emip bir süre sonra atıyor sanırım süt gelmesini bekliyor süt gelmeyince atıyo :/