sifirekran_bolkitap Bi arkadaşım hamile olduğunu bilmeden röntgen çektirmiş, genel anestezi endoskopi yaptırmış, ve ağır bir antibiyotik almış çok tedirgin haliyle hamilelikte bunları yaşayan ama çocuğu sağlıklı olan var mı
Aysenur77 sifirekran_bolkitap Ben kızımı hamile olduğumu bilmeden burun ameliyatına girdim ameliyattan bir hafta sonra 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı gayet sağlıklı hamileliğim boyunca da hiçbir sıkıntı yaşamadım zamanında doğdu.
DAO sifirekran_bolkitap Röntgeni nereye çektirdiği önemli. Arkadaşım ayağına çektirmişti prematüre doğurdu ama şu an 3 yaşında sağlıklı. Ben antibiyotik kullanmıştım şu an bebbişim sağlıklı. Genel anestezi bilemiycem 🤷🏼♀️
anestod sifirekran_bolkitap röntgeni hangi bölgeye ve hangi dozla çektirdiği ve kaç haftalikken çektirdiği önemli. Genel anestezi olurken verilen narkotikler bebeği öldürebilir. Bebeğin kalp atışı varsa sıkıntı olmamış demektir. En tehlikelisi burada antibiyotik. Onunda grubu var. Mesela bazı grup antibiyotikler hamilelikte ve emzirirken kullanilirken bazı grup antibiyotikler kullanılmaz. Hamilelikte kullanılmaması gereken antibiyotikler çocukta zeka geriliği organ eksikliği kalp yetmezliği ile doguma sebep olabilir. Bunların hepsi birer ihtimal. En temiz bilgiyi doğum uzmanı verir.
Busbusana sifirekran_bolkitap ben röntgen teknisyeniyim biz hamileliğimizi öğrenene kadar ne radyasyonlar alıyoruz.Ama bir sıkıntı olmuyor ayrıca Bebeğe bir şey olacağı varsa her türlü olur.Anestezi için bir şey diyemem ama
sifirekran_bolkitap anestod Perinatolog da zamanla takip edeceğiz şimdilik birşey diyemeyiz demiş hayırlısıyla doğum yapar inşallah
Elis61 Busbusana merhaba. Röntgen teknisyenisyim demişsiniz yazını okudum içime su serpildi. Gerci benım durumum daha farklı. 6.5 aylık hamileyim. Kucuk kızımı geniz eti icin rontgen cekilecekti. Hızla rontgen cekilen koridora girmiş bulundm ama odalar farklı tabi odalara asla girmedim. Ve o esnada bomboşty hiç bir işlem yoktu hemen kızımı aldılar. Ben koridordanda cıktm oyle işlem cekıldı. 2 dakıka civarı koridorda durdum ama yinede o kdar pimpirikliyimki korktum :(