Merhabalar benim üç gündür dişim çok felaket ağrıyor bebek emzirdigim için ağır bir ilaç kullanamıyorum. Doğru düzgün yemek yiyemiyorum. Üç tane hastaneye gittik bakmadılar yarın son çare olarak özel hastaneye gideceğiz. Bebeğimin keyfi yerinde. Ben yemek yiyemedigim için sütümün gelmeyeceğini ve bebeğime yetmediğini düşünüyorum ama sürekli saat başı emziriyorum. Memeye uyarı gitsin diye. Bugün Aptamil aldım azıcık yaptım bebeğim hiç içmedi biberonu diliyle itiyordu. Doyuyordur değil mi bu ona işaret. Lütfen cevaplayın içim bir türlü rahat etmiyor bir yerden bir destek verilmesi tek ihtiyacım olan