Neseligunler40 Merhaba arkadaşlar 20 günlük bebeğimin göbeği şiş internetten baktım göbek fıtığı diyorlar böyle bir şey yaşayan var mı nasıl bir tedavisi var ?
2prenses2prens Neseligunler40 canım göbek fitigidir büyük ihtimalle benim büyük kızımda da olmuştu kendiliğinden geçti yinede bi doktora göster sen istersen