Arkadaslar yardim edin, bebegimin atesi vardi doktora goturdum, birde oksurdugu icin yatiralim dediler..3 gun kaldiktan sora ishal basladi ve orda ne kadar ilaclar verdilerse gecmedi, birgun olmadi eve geldik..simdi evdede 3 gundurki devam ediyor, napim acaba😪😪