DAO Bugleminannesi28 3.ayda gittik biz genel muayeneyi yaptı ama damla damlatıp göz arkasınada bakmak istedi o kadar vaktimiz yoktu baktıramadık. Vakitli gitmenizi tavsiye ederim
ppzeynep Bugleminannesi28 3.ay dolunca demişti hemşiremiz. Randevu bulup gidene kadar 3 ay 20 günlük olmuştu kızım. O zaman gittik.
Deniz06 DAO benim bebeğim 7 aylık oldu. Zaman kısıtlaması olduğunu bilmiyordum baktırmak için. Direk göz hastalıkları bölümünden mi randevu aldınız?
Deniz06 ppzeynep benim bebeğim 7 aylık oldu. Zaman kısıtlaması olduğunu bilmiyordum baktırmak için. Direk göz hastalıkları bölümünden mi randevu aldınız?
Perianasi Ay içinde yapılması lazım . 1.ayında yaptırdık problem çıkmadı. 6. Ayda gelin şaşılığa bakalım dediler . Önümüzdeki ay gideceğiz
Merve_2712 1 aylıkken gidiliyor kuzum 6 aylikkende tekrar bakılıyor şaşılık ve genel kontrol demişti doktor