Edsche Valla bugün çıldırıyorum artık. Çok zor bebek bakmak çok. Yazıcak şey bulamıyorum oturup ağlıyorum
Tecrubelianne Edsche benim oglum cok uyuyor hatta bugun post acicaktim dogduundan beri cok seviyo uyumayi doktora goturucem artik.gunduz 4 5 saat uyuyo gece 11 12 saat uyuyo
Balkuupu Boğa Burcu benim kızım vallahi uyuyamazsa eğer çok huysuzlanır🤭 ama geç yatıp geç kalkıyor tek sorunumuz şu an o
Mavikelebekce Nazar değecek diye korkuyorum ama benim kız geçen gün gece 11 de uyudu sabah 7 de kalktı 😬 üstelik iki buçuk aylık.! Gece ben uyandırmasam emzirmek için kalkmaz hiç Gündüz hiç uyumuyor o yüzden olabilir
_babyboymama Benimde ikizler burcu haliyle çok ama çok dengesiz🤣🤣 doğduğundan beri tamamen onun keyfine bağlı yeri gelir gündüz 3 saat uyur yeri gelir yarım saat. Yeri gelir gece 1 kez uyanır yeri gelir yarım saatte bir 4 5 kez yani bu soruya net Bi cevap veremiyorum canı nasıl isterse diyorum. İsterse çok güzel uyuyor 8 aylik ama keyfi yoksa 20 dk zar zor
Kuzeymiram Edsche yaa eşimde öyle diyor , hee oldu valla ömrumden ömür gidiyor , 23 yaşındayim benim yaslarimdakiler geziyorken , ben oturup habiri cocuk dogurup cocukmu bakayim anam bacim yav 🤕😂
mrveefe12 Edsche 2 yaşında 1.5 yaşından beri şükür düzenli uykuları ama ilk aylarda çook çektik kolikti
Nesli29 Bana nasip olmadı ama çoook güzel uyuyana şahit oldum. Mizaç işte bazısı mışıl mışıl uyuyor. Uyku eğitimi şu bu hikaye uyuyan bebek uyuyor