Kızım çok güzel yemek yerdi 4-5 gündür masaya oturduğu gibi mızmızlanıyor. Size de böyle oldu mu meme reddi yok ama ek gıda yemiyor 1 kaşık zar zor önceden tabak biter hala isterdi acaba acıkmıyor mu dedim bugün 3 den beri birşey yemedi emmedi az önce sofraya oturduk somon buğulama yapmıştım 1 kaşık almadı zorlamıyorum ama üzülmeye başladım artık