Ben 7. Tüp bebek sonucu ikizlerimi 32. Haftada dünyaya getirdim. Çok zor bi gebelik geçirdim . Gece 12 de ani doğuma alındım. Oğlum 1.500 , kızım 2000 olarak dünyaya geldiler . 20 gün kabus gibi küvez sürecimiz oldu. Ama şimdi 8 aylık çok sağlıklı ve çok mutlu bebekler🥰 sakın umudunuzu kaybetmeyin bebeklerim küvezdeyken sağlıkla çıkacaklarından çok emindim. Sizlerde içinizi ferah tutun. Eliz ve Metin kardeşlerin fotoğraflarını becerip yükleyemedim intgrmdan bakabilirsiniz kullanıcı adı: elzmtn