Merhabalar
İlk sezeryan ameliyatım sonrası sezeryan yerim de sonradan Keloid oldu böyle üzeri kırmızı şiş şeklinde idi.. İkinci ameliyat ımı oldum keloidi aldılar sonrasında bana izi kalmasın diye CONTRACTUBEX Jel yazdı ama malum fiyatı 400 TL idi alamadım 🙄.. Bugun aylık kontrole gittim başka krem var mı dedim onun muadinleri vardır yazıveririn dedim ben bilmiyorum eczaneler den bilgi alabilir sin dedi..
Sizler neler kullanıyor sunuz fikirlerinize ihtiyacım var 🌸