Kızlar oğlum 7 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri poposunun arası hep kırmızı.. doktor ciddi bişy değil olur ek gıda döneminde diyo ama ne yaptıysam geçmedi.. her gıdayı 3.gün kuralıyla verdim sonra hepsini.bi kaç gün vermeyerek denedim acaba herhangi bişy alerji mi yapıyo diye ama.. yok geçmiyo..zeytinyağı pişik kremleri sanayağı iyi gelir dediler onu bile sürdüm yok geçmiyo.. başka napabilirim iyice ilerlemeden ?