Kızım 3 ay 28 günlük. Yüzüstü bırakıyorum 1-2 dk sonra ağlamaya başlıyor. Emzirme yastığına aynı şekilde gövde desteğiyle bırakıyorum yine ağlamaya başlıyor. Normalde 4 aylık bebeğin sağa ya da sola dönmesi gerekiyor. Diğer yapması gereken refleks hareket vs. hepsi mevcut fakat dönmüyor normal mi sizce? Benimle aynı durumu yaşayan var mı?