Ummetali2704aydinlar canım tüm bezler iz yapıyor , doğduğunda Molfix almıştım sonra bende sleepy aldım çok övüluyo diye her yaptığı geçti çocuğun anladım ki hepsi yapıyor tekrar Molfixe döndüm rahatım çok sulu yaptığında bile nadiren geçer sleepy de hepsi geçiyordu 😊 pişik de yapmadı şükür