Busra-04 Kızlar emzirirken ilaçla MR çektirdiniz mi ne kadar sonra emzirdiniz ben hastanede sordum ilk sütü atıp emzirebilirsin dedi ama yine de tecrübeli olanlarınızdan yorum istiyorum
snyldzz Busra-04 ben ilaçlı tomografiye girmiştim 2 gün boyunca sağ dök dediler ama 24 saat de yeterli oluyormuş başka bir doktor demişti
Coccinella Busra-04 böyle bi yazı denk gelmişti geçen gün. 24 saat emzirmeyeceksin demişlerdi bana da ilaç verilmesini kabul etmemiştim biraz arada kalan bi konu
Busra-04 Ayaz13 sağıp sütü atmak bir şey değil de çocuk nasıl emmeden duracak😂 malum dönem dönem yakamızdan düşmüyorlar
Ayaz13 Busra-04 Gerçekten çok zor 24 saat geçirdik 7 aylıktı ve tamamen meme odaklıydı gece asla uyumadı sürekli ağladı yanınıza çağırabileceğiniz bir büyük varsa kesin çağırın
Busra-04 Ayaz13 benim bebeğim 1 yaşında ama bu ara o kadar düşkün ki emmeye Bir de diş çıkaracak bayağı bir sıkıntılı yakamdan düşmüyor
snyldzz Coccinella ilaç verildiği için emzirmeyin demişlerdi ama normalde de emziren kişinin radyasyona maruz kalmaması gerekiyor
Busra-04 Coccinella teşekkür ederim ben de internette baktığımda 24 saat yazıyordu hastanede sorduğumda ilk sütunuzu atın demişti mesela gerçekten arada kalan bir konu
snyldzz Coccinella tercih meselesi bebeğime röntgen ve tomografi çekilirken emziriyorsanız babası tutsun diyerek beni çıkartmışlardı mesela odadan. Zorunlu olunca ne derler bilemem tabi
Busra-04 snyldzz benim bebeğime de röntgen çekmişlerdi ama öyle anne çıksın falan dememişlerdi doktordan doktor hemşireden hemşireye bile değişebilen durumlar yani