Iyi aksamlar kızlar bugün randevum vardi ancak yanlış almışım ( gebe polikinligi yerine jinekoloji almışım doktorun randevusunu zor buldum diye incelememişim meğer her doktor farklı bölümlerde olabiliyormuş) sonuç olark muayene olamadım.randevuyu15 gün sonrasına atıyor bunu duzeltecegim bir sey yok mu?