Geçmiş olsun :( bizde orta kulak enfeksiyonun köşesinden döndük doktor kusma yaparsa tekrar getirin demişti hatta..
Dış kulakta enfeksiyon bile 1 haftadan fazla sürdü damlasi bitti ama akintisi bitemedi yavrumun (9,5 aylik) ağrısı da fena olur dedi onun için de ayri bi damla vermişti