Veraanne merhabalar Liv hospital uzman dr Hafsa Uçur’ a gidiyoruz biz. Çok memnunuz kendisinden. Yönlendirmeleri, gelişimi ile ilgili bilgilendirmeleri, kontrolleri, bebekle iletişimi, sorduğumuz soruları özenle cevaplaması, bir sorun olduğunda mesajlarımıza dönüş yapması bizi çok mutlu ediyor.