Merhaba , bebeğim erken doğum ile 34 haftalık doğdu şuan 36+ 3 . Eve çıkalı 2 gün oldu . Sütüm var meme ucum çok olmadıgı için iyi çekemiyor ama zorluyorum. 2 saate bir doyurmam gerekıyor ama uyanmıyor uykuda meme veriyorum , biberona sağıp veriyorum çok az alıyor. Ne yapacagımı şaşırdım. Sürekli emmesi için doyması için uyandırıyorum , uykuda besliyorum ama uyuyor. Hiç doyasıya beslenmedi. Bişy olur diye de korktugumdan bazen saat başı meme uzatıyorum . Eger biberonla vermezsem temelli aç kalmasından korkuyorum