Bebeğim 2 aylık aşısını olduktan sonra huy değiştirdi gece değil de gündüz daha çok memeye geldi mi deli gibi ağlamaya baslıyor kendini sıkıyor hoplaya zıplaya gezerek zorla aldırıyorum emiyor sakinleşip uyku haline geçince rahat emmeye başlıyor. Meme reddi midir bu? Ne kadar sürüyor?