Fridagul
Canım sana ilk söylemek istediğim şey lütfen bebeğinin poposunu kulak çubuğu vs gibi bişeyle uyarma. Senden rica ediyorum bebişine bunu yapma. İkinci söylemek istediğimde zeytin yağ kullanabilirsin. Sağdığın süte veya mama içine koyabilirsin sabah akşam. Eğer bebeğin rahatsa sadece sabahları koy, gaz vs varsa akşamda koy. Emziriyorsan memene zeytinyağ sür bebeğini öyle emzir bebeğin hem süt hem zeytinyağ alır midesi bulanmaz, ağzında yağ tadı kalmaz. Bir diğer söyleyeceğim bebeğin sadece anne sütü alıyosa kabız olmaz çünkü düşün sıvı alıyor 10 güne kadar normal. Bebeğin kolik olabilir mi bunun dışında bir şikayetin var mı? Birde doktorundan probiyotik iste ve kullanmaya başla zeytinyağından daha çok fayda görürsün