Kızlar resim paylaşmayı bilmiyorum size göstericem de biriniz anlatsanız paylaşmayı denicem kızım doğduğunda saçı çoktu ama bazı yerler aeyrek bazı yerler gür dü 7 günlükken kesmek sünnet olduğu için saçını traş ettik ama kızımın saç kökleri sadece tepesinde vardı şimdi sadece o tepe kısmındaki saçlar uzadı bunun benim kestirmemle alakası yok uzamnlar tavsiye ediyo zaten vebeklerin saçının kesil esini kestirmesemde dökülürdğ bildiğiniz kızım amerikan traşı olmuş gibi tepesinde var saçı öncesinde de böyleymiş uzun olduğu için komple kafasını kaplamış başına geşen oldu mu yada gören