AnneOlmakCokGuzel canım benim oğlum beş aylık olana kadar hic kabız olmadı ama delicesine gazı vardı hep halen de bazen olur 19 gündür kabızlık problemi yaşıyorum bende bugün doktordan geldik ayına kilosuna uygun iki ilaç verdi bizi kan damlası ve ek gıda denemeleri kabız yaptı ama ben ek gıda verebildiğim için yoğurt kayısı falan dengeliyorum sende kendin bol bol kuru kayısı hoşaf yiyip emziriyorsan sütünden geçebilir zeytinyağlı masajlar sıcak duşlar iyi gelebilir masaj sonrası ayaklarını karnına ittir sürekli bağırsakları hareketlensin karnının üzerine yatır canım aklıma gelen bunlar ama normale dönmesini sagla oğlumda çatlak oluşmuş bi tane cok zor yani