Deletedmom_56 sizi çok iyi anlıyorum, ben de üniversite mezunuyum ve kendi alanimdan iş bulamamak beni de çok üzmüştü. Ben Vodafone bağlı olarak çalışmıştım ama dediğim gibi çok çok zordu . Acayip baskı vardı üstümüzde. Hepsi öyle değildir mutlaka ama genel olarak çağrı merkezinin zorluğu var . Mesela aynı yerde bir üst katımızda İstanbul aöf için çağrı merkezi vardı onlar aşırı rahattı. Bi yoğunlukları kayıt zamanlarında oluyordu. onun dışında biz 200 çağrı alıyorsak onlar günlük taş çatlasa 40 50 çağrı alıyordu. Yani dediğim gibi değişiyor