Neslihanda eve geldiğinden beri kusuyor 😃 ilk zamanlar fikirtarak kusuyordu şimdi normal kusuyor. Reflü yatağı ilolmadan bir yere gidemiyoruz.4 doktora götürdüm. Fizyolojik reflü ilaç veremeyiz dediler reflü maması verdiler. Oda katı kıvam kabızlık yaptı zaten onuda kusuyordu. Şimdi 3 aylık bir sürü kiyafet aldım. İki gün yetiyor. Her gün makine açılıyor tabii ama aynı gün kurutma derdi yok 😃 bu arada ne zaman nasıl kudacagi belki olmadığından halılar, koltuk, yatak, yorgan her yere kusuyor 😃 yazın tüm evi yikattiricam mecbur