Aasss benim genelde kucağımdayken oluyordu. Ben o an fark ediyordum daha doğrusu. İrkilme, sıçrama değil bildiğimiz soğuktan üşümüş de tüm vücudu kasılarak titremiş gibi ve saniyelik olup bitiyordu . Doktora söylediğimde normal demişti ama siz yine de videoya alıp doktorunuza gösterin.