Kızlar benim oğlum 2 ay 24 günlük ilk doğduğu bir ay boyunca beşiğe alıştırmaya çalıştım ama gerekirse hiç uyumadı yatmadı beşikte gündüzleri 1-2 saat elde kolda uyudu yine de yatmadı ben bir aydan sonra yanımda yatırmaya başladım yanımda yatınca uyumaya başladı ben artık bitkinlikten uyusun da nasıl uyursa uyusun diye yanımda emzirerek uyuttum kaldırmadım çünkü kaldırmayı bi kaç gün denedim hemen uyandı o yüzden yanında uzanıverdim. Ee eşim ben çocuk yatıyoruz haliyle biraz sıkış tepiş eşime sen içerde yat demek de istemiyorum çünkü biliyorum bi kere ayırsak yatağı o sıcaklık o yakınlık gider gerekirse kıvrılırım minicik yine de ayırmam yatağı. Ben düşündüm ki tecrübeli annelerden beşiğe alıştırma yöntemleri olan varsa bana yardımcı olabilecek varsa fikirlerini paylaşırlar belki. Çok teşekkürler şimdiden. Beşik yatağımın hemen yanında park beşik bu arada