Merhaba hanımlar, kızım daha yarın 4 aylık oluyor. 1 haftadır göğsümü ısırıp duruyordu, uyumuyordu. Ben atak döneminde olduğunu düşündüm ama bugün ağzının üst tarafında beyazlık görünce diş çıkardığını fark ettim.
2-3 haftadır hiç durmuyor, sürekli ağlıyor, mızmızlanıp beni bırakmak istemiyor, uykuya zor dalıyor ve hemen uyanıyor, çok fazla uyumuyor.
Bu süreçte bana önerebileceğiniz fikirler neler? Sizler nasıl tecrübe ettiniz neler yaptınız? Hem atak dönemi hem diş çok zor geçecek gibi çok korkuyorum