Sizin gibi bir cocukluk yasamadim ama is hayatima kadar ben de oyle biriydim. 18 yasimda calimsya basladim, o bana ozguven katmaya basladi. Ben cok arastiran biriyim, kitap cok okumam ama her konu hakkinda fikrim vardir her seyi detayina kadar arastiririm. Seviyorum cunku. Simdi 37 yasindayim ozguvenim o kadar yuksek ki. Bu makyajla giyimle olacak seyler degil, icten onarilmali. Okuyun, izleyin arastirin ve konusun. Ilk ortama girdigim de ne konusacagim ki simdi der gerilirdim hep. Insan, okudukca bildikce gordukce konusacak seyleri de cogaliyor bu da ozguveni besliyor. Kendinizi sevin lutfen, sizden bir tane daha yok ve olmayacak🌸