Kızlar buraya da daha önce çok kez yazmisfim kızımın uyku problemini. En başından beri düzgün bi gece uykusu yok dün gece yine 2 saatte bir uyandı en son 4.5tan 6.5a kadar ayakta durdu artık napicami şaşırdım şu an 8700 gram doğum kilosuna göre normal kilosu ama eğer o kadar çok uyaniyosa sebebi doymamış olmasi olabilkr dedi hemşiresi o yüzden bende gece yatmadan kaşık maması yediriyorum içine muz ezip. Bide emiyo ama anlamıyorum 3.5 saat faan uyuyodu gündüz toplam bide 9-10 gibi faan uyaniyodu sabahları. Gunduz uyku saatini azaltmaya çalışıyorum mesela tek seferde bu saatlerde 2.5 saat uyuduysa başka uyutmuyorum falan hepsini deniyorum ama anlamıyorum neden bi turlu gece deliksiz (en azından 2-3 kez emmeyw uyanıp geri uyusun) uyumuyo bu çocuk siz ne önerirsiniz diş falan diyieuz ama şu anda diş de çıkarmiyo hasta falan da değil çok şükür valla çocuğa bi düzen oluşturan kadar alnimin derisi çatladı ama hala giremedik düzene kafayı yiycem