Estesvda Ben Allah’ın bu büyük mucizesini, Anne Sütünü (Eğer fazla fazla sağılıp buzluğa atılmış ise) tarihi geçmeden, ihtiyacı olanlara verilmesinin bir günahı olduğunu düşünmüyorum. Çöpe atmaktansa, dökmektense birisine verilip içirilebileceğini düşünüyorum. Yeni doğan bölümlerinde, yoğun bakımlarda, sosyal hizmetlerde milyonlarca bebek var. Annesi ölen, terkedilen o bebeklere verilmesine Allah’ın günah yazacağını düşünmüyorum. Neyse ben CAHİLİM günahı sevabı bilmiyor olabilirim. Daha BİLİNÇLİ kişiler yorum yapmaya devam edebilir.