kolonyalimendil Lazere gideceğim ilk defa bugün kayıt oldum. Doğumdan sonra dikiş korkumdan permatiğe döndüm zaten kuaföre de gidemeyince sonrasından direk permatikle devam ediyorum güzellik merkezi daha iyi cihaz daha net görür dedi. Ama sonra sormayı unuttum gitmeden tüyleri almam gerekiyor mu zaten genelde bi gün durup bi gün duş alıyorum her duşta temizlenirim uzun sevmem hiç🙈
Mom098 kolonyalimendil ben gitmeden önce jilet yapıyordum şimdi makinem var yine jilet yapar öyle lazer atarım
Mom098 Karpuzlufistiksarma oluyormuş. Güncel anne var Instagramda o yapabilirsiniz demişti. Ki ben hamileyken bile yaptım. Vücut altına geçen bir şey değil
kolonyalimendil Karpuzlufistiksarma oluyormuş baya araştırdım bana merkezim adet gör öyle başlayalım dedi ama hormonların normal e binsin diye
kolonyalimendil MyDarlingSon bende en son bu gece almıştım perşembe başlıycam alma dedi Merkezim bi çok yerde tamamen temiz olması lazım diye okumuştum da o yüzden merak ettim
halamidagakaldirmislar Ben 2 gün öncesinde sadece kısaltma işlemi yapıyorum, kesinlikle jilet yapmamam söylendi süreci uzatıyormuş, bu traş makineleri var ya onunla kısaltıyorum
kolonyalimendil halamidagakaldirmislar sanırım başladıktan sonrada bende tıraş makinesi ile kısaltma yaparım
Babymm halamidagakaldirmislar hangi bölgelerinize gidiyorsunuz memnunöusunuz çoğaltma yaptı mı lazer benim sanki olmayan yerlerimde de çıkarttı
Karpuzlufistiksarma Mom098 benim dr önermemişti hamileyken . Bende evde kendim yapıyorum azaldi ama ince kalmışti başlıyım onzaman bende teşekkür ederim
Karpuzlufistiksarma kolonyalimendil tamam zaman benim neredeyse bebeğim 16 ay oldu bende başliyim o zaman teşekkür ederim
Nehirasu kolonyalimendil size tavsiyem ilk 4 5 seansa jilet sonrasında ağda yaptırıp gidin daha güzel sonuç alırsınız ayrıca banyoda mutlaka kese yapın yada şu lifli sabunlar veya peeling pürüzsüz oluyor tüm vücud
BalBadem3 kolonyalimendil Lazer yaptırırken ağda kesinlikle yasak diye biliyorum gittiğiniz yere danışın mutlaka. Bende gidiyorum 10.seansım olacak, zaten bi müddet sonra çok çok az çıkıyor çıkan yerleri jiletle alıp gidiyorum
Senanurkmrc kolonyalimendil gitmeden 2 gün önce alıyorum uclarını görmesi gerekiyor sadece demişti oradakiler
Estesvda kolonyalimendil Mrb ben estetisyenim. Buz lazer ise tüyleri sifirlamaniz gerekiyor, eğer ipl ise 1 günlük tüyleri cihaz dha iyi görünüyor. Cihaza göre değişir. Gideceğiniz yere sorun derim
Semizum Estesvda merhaba ben de buz lazere gidiyorum ama paket bölgesinde bir türlü acıya tahammül edemiyorum uyuşturucu krem falan da denedim ama bir türlü acıya çare olmadı önerebileceğiniz bir şey var mı acaba
durumelegimm Estesvda merhaba bir şey sormak istiyorum. Bende lazer yaptırmıştım (alexandrite) buz lazer değildi uzaktan atış yapıyordu. Bitirdim seanslarımı yaklaşık 1.5 sene falan gittim. Şimdi kıl olarak değil de tüy olarak çıkıyor minik minik. Ne önerirsiniz?
birfincantuzruhu kolonyalimendil mutlaka kısaltmanız gerekiyor. Ama cihaza göre değişiyor. 1 yıldır gidiyorum eski cihazda jilet yasaktı makine ile kısalyıyordum ama makina değişikliği yaptılar jiletle alabilirsiniz dediler. Onu gittiğiniz yerle görüşüp neyle kısaltmanız gerektiğini öğrenin.
kolonyalimendil birfincantuzruhu görüştüm bi defa gelmeden bi gün önce kendin kısalt daha sonra elleme biz kısaltma yapacağız dedi. Memnun kaldınız mı acaba
kolonyalimendil BalBadem3 ağdayı sorarım. Bana gelmeden bi gün önce kısalt sonrasında elleme biz kısaltma yapacağız dedi
birfincantuzruhu kolonyalimendil aaa onu bilemicem evet ben memnun kaldım yarıdan fazlası bitti diyebilirim