zeynepoyku33 3 aylık kolik bir bebeğim var. Muskat cevizi gaza iyi geliyormuş diye duydum ama ne kadar doğru bilemiyorum. Aranızda kullanan var mı etkisini gördünüz mü?
Mom098 zeynepoyku33 annem bizlere hep kullanmış. Bizde bebeğime alacaktık ben kimyon çayı içmeye başlamıştım almadık. Kolik bebek çok zor canım ya eğer faydası olacaksa denemelisin tabi yanlış yonlendirmeyim
Deletedmom_48 zeynepoyku33 banada önerdiler asla kullanmam dedim onun zararlarını bi araştırın vermezsiniz bebeğinize doktor önerisiyle gazdamlası kullanın düzenli spaya götürebilirsinz su çok iyi geliyor bebeklere
Gzdzeynep zeynepoyku33 zaten koliklik 3 ay itibariyle azalıp 4 ayda da son buluyor ben kızımda hiçbişey kullanmadım ve 4 ay sonunda geçti. kolikliğin tek ilacı zaman. muskat cevizi falan kullanmayın doktorunuza sormadan.
zeynepoyku33 Mom098 teşekkür ederim canım. Aynen zor valla , kimyon tohumu deneyim diyorum belki o fayda eder